dinner night?? wow!!!

dinner night?? wow!!!
cantik, glamorous, dress

pantai...lagi...??!!

pantai...lagi...??!!
sunsets, beach, sea, coconut tree

evening on the beach

evening on the beach
beach, alone, sea, sky, way

Sunday, February 27, 2011

lama tak jumpa!!

salam sume...
lame btol tak update belog ni...
bila dah makin lama, makin mls...
sebab dulu, time aku selalu on9, ad biskut ..
bukan biskut merie tau
huhu
ohh..rindu betol kat korang-korang yang berupa blogger nih,,
rindu serindu rindunyaaaaa~~~~( sekali sekala nak jugak tunjuk sore macho aku nih kat hang)
hoho
mulai hari ini, aku akan berusaha untuk selalu mengupdatekan belog shaye nih supaya korang sume tak lagi boring..
aku tau sangat la..
korang mesti boring sangat2 dengan ketiadaan aku kan?kan?
ala...ngaku je la..
buat2 malu pulak..
henci hetolllll.....

No comments: