dinner night?? wow!!!

dinner night?? wow!!!
cantik, glamorous, dress

pantai...lagi...??!!

pantai...lagi...??!!
sunsets, beach, sea, coconut tree

evening on the beach

evening on the beach
beach, alone, sea, sky, way

Sunday, February 27, 2011

semalam.....................

semalam aku boring sangat..
sampai tak tau nak buat ape lagi dah.,,
ak check list 'things to do' aku( nampak sangat aku bohong kan,..aku mana la penah ada menatang tuu...)
  1. buat homework( checked!)
  2. study philosophy ( double checked!)
  3. study literature ( double checked!)
  4. study linguistic ( checked!)
  5. study child's development ( checked!)
  6. study tamadun islam ( checked!!)
  7. bahasa melayu ( checked!)
haaa...everything is done!! haha!!( okeh..aku tipu.. list sebenar aku ialah)
kat bawah ni haaa:::
  1. koreh hidung( checked)
  2. mandi pagi( nanti laaa...esok pagi never dies~~ lalala)
  3. gosok gigi ( checked)
  4. assignments( hurm...mlsnyeee)
  5. iron baju( ala....tak mati pon kalo pakai baju kedut2..stylo hapa!!)
  6. iron tudung( laa...apa function aku beli shawl banyak2?? sengaja beli yang ada banyak kedut baii)
  7. basuh baju( membazir air je basuh baju...krajaan skan ni buat kempen jimat air.recycle je baju2 yang ada pastu sembur perfume banyak2..xde orang tau punyee.pastu,kalo ade orang bau busuk, buat muke innocent pastu tunjuk kat orang laen)

hahahahahhaha!!!!!tammat....

No comments: