dinner night?? wow!!!

dinner night?? wow!!!
cantik, glamorous, dress

pantai...lagi...??!!

pantai...lagi...??!!
sunsets, beach, sea, coconut tree

evening on the beach

evening on the beach
beach, alone, sea, sky, way

Friday, March 4, 2011

my wish................................

ok.katakanlah korang terjumpe sorang fairy ni. of coz la cantik kecik molek. kalo huduh macam nenek kebayan yang makan orang macam dalam cite hasel n gratel tu( aku da lupe cara spelling tajuk cite tuh- xpe. abaikan), of coz la kan, xsempat nak buat wishes da mampos. tak..mampos tu drastik sangat. da  tercirit sambil lari lintang pukang.  ape korang nak mintak?
haa...
harta?
awk cun?( laki je. kalo pompuan, sah2 korang geng lady gaga-lesbo)
balak kaye?( mintak je dengan pakcik driver lori balak tuu..konfem banyak balak.tinggal nk pilih jee)
kete?( kalo stakat nak mintak kete proton, kete perodua, baik xpayah.membazir jeee)
nak melancong ?(mintak je kat mak bapak korang tapi make dure mak bapak korang kaye tahap bill clinton. kalo tak, mimpi je.....aku xpe.aku nak pegi umrah ngan buat haji je..._amacam?muslimah tak aku?gagaga)
ummm...( buat gaya pikir masalah kimia tapi maksud kimia snirik pon aku tak tau)
kalo aku, aku nak faridah mampos.so xder la orang nak dengki2 ngan aku. tak kaco aku lagi dah.
simple sangat tuh.xnak.
oke.serius. aku nak cium hero cumeyl lam cite transformer.ahah!! oke.tipu je.( sebenarnye tak tipu.tapi sebab nak tunjuk baik, kene la buat2 tipu.)
da banyak merapu meraban nih.untuk tak menunjukkan aku ni gile, aku nak betol2 dah.xnak gurau2 lagi dah
oke. ( da bape banyak kali oke dah.bohsan!!)
oke. kalo aku, aku nak teman yang aku boleh pecaye, yang boleh trime aku seadanya aku, yang boleh aku mengadu segala masalah aku, yang boleh buat aku rasa senang yang takkan tikam belakang aku.yang boley maafkan aku kalo aku buat salah yang amat kecik. yang susah senang ngan aku, sama macam yang aku akan buat terhadap kawan yang aku layan macam kawan. bunyi macam selfish. ye tak? 
xkisah la. yang penting, aku puas ati ngan diri aku snirik yang selama ni melayan kawan aku sebaik yang aku boleh. 
 ini memang sebijik dengan apa yang aku rasa...........................

P/S:: da penat dah menagih kawan......

1 comment:

Aleen Aiden said...

nak mintak dberikan iman yg tinggi voleh?hahah.sbb sedar salu je nak berubah tapi x istiqamah.hu3