dinner night?? wow!!!

dinner night?? wow!!!
cantik, glamorous, dress

pantai...lagi...??!!

pantai...lagi...??!!
sunsets, beach, sea, coconut tree

evening on the beach

evening on the beach
beach, alone, sea, sky, way

Monday, October 18, 2010

gambar sana..gambar sini....

entah macam mane, semenjak dua menjak ni, aku suka sangat ambek gambar...sungguh berseni terasa diriku ini..hekhek..
dan....hari bersejarah itu tiba...
JENG!!! 
birhday boy prank! mastermindnya mesti la aku....hik! 
best betol..aku ajak member aku yang kitorang plan nak kenekan tu pegi pantai.. sekali kat sane, kitorang rendam die dalam air, pastu tanam die dalam pasir..lagi, kitorang tabur tepung...kejam lagi, sebelum kitorang tabur tepung, aku jirus badan die dengan air suam..baru la melekat tepung tuu.....'kow' punyee....!!
nak nangis kawan tu dibuatnye..tapi.....air mata jantan sempat ditahan..! x jantan beb kalo nangis.... 
aku takut jugak sebenarnye...time tengah kenakan die, die nampak macam marah tau...memula ok je..cool je.... tapi lepas tu nampak macam marah... naseb baek aku ni jenis yang pandai pujuk...hurm.....(take time nak bangga diri kejap)......hurmm...( sambung balik)..hurmmmmm...............( da x tau nak cakap ape dah.......)
ha!! aku jugak ade amek beberapa keping gambar, and aku rasa gambar yang aku amek ni cukup cantik dan kreatif( bagi aku laa...).. x tau la bagi korang cantik ke tak..bak kata pepatah omputeh, beauty lies on the beholder..x gitu?oiceh! haa..kan dah speaking..tu baru sikit tu...humph!

 haa...ni salah satu gambar yang aku amek...tapi yang da edit punye...
ade yang original punye, yang x edit, yang x usik, yang x disentuh, dan sebagainyaa.......nak tengok? nak la tu....! ee... x malu...ok..nah..tengok! ini diaa....
 haa....amacam?cantik x?
ada banyak lagi gambar- gambar yang aku rase sangat menarik...
antaranya......

ini tapak sulaiman kecik yang kitorang jumpa..hidup lagi..bile letak atas tapak tangan, kaki die yang banyak tu bergerak-gerak...awwww...geli you!!



 the last picture as u can see above is my favourite picture!! smart! cool!! heee.....

No comments: