dinner night?? wow!!!

dinner night?? wow!!!
cantik, glamorous, dress

pantai...lagi...??!!

pantai...lagi...??!!
sunsets, beach, sea, coconut tree

evening on the beach

evening on the beach
beach, alone, sea, sky, way

Wednesday, November 24, 2010

hish!! celcom memang!!!!!!!!!!!!!!!

benci! geram!
celcom selalu buat hal!! nak gaduh ke??
aku da xtau nak marah dekat sape.
kalo ade la sedare mare aku yang keje dekat celcom, memang aku nak komen kow2 punye..
service yang ntah ape2! mahal plak tu...
huarghh!!!! da jadik cam the hulk da nii....
geram...hot betol!! aku tengah gile meroyan sorang2 skan ni..
line celcom buat hal...
broadband celcom buat hal...aiyaaa...nyesal aku dulu x blajar cane nak curik line CELCOM..
konon jujur..skan tengok!!! apa sudaa jadiii...
uwaaa~~~
nyesal aku jadik budak baik serta cantik..(lari topik sudaaa~~)
tapi the motive is still there!!
benci Celcom!
aku beli celcom yang RM95 sbulan..
katenye lajuuu...service terbaek punye!!
aku pon, belila kan...duit berkepuk, xpakai, buat ape..kan???
humangaiii~~ takk.....bukan niat nak riak...bukannn..saje nak ekk ngan kowang2 yang aku jelezz....hoho
pastu..pastu..pastu..~~~
sob3!!
time memule beli tuu,,,,memang la laju..tengok utube xde sekat2 u...terbaeekkk punye service!
tapi..tapi..tapi.....after 3 4 hari pakai,
hampehhhhhh...
habuk pon tarak..!
ciz! dasar Celcom kedekut!!! benci kaoooo!!!

2 comments:

umie said...

Celcom ni mmg bermasalah ye...pg repot kat customer service dia yg cam hampeh tu.

nurulizzahmohamad said...

da..selalu daa.....agak nye celcom dah reject call dari saye..haih~~~